طلاق

وکیل خانواده طلاق نفقه مهریه تمکین
۳۰ مرداد , ۱۴۰۰

دفتر وکالت ما با وکیل طلاق زن و مرد بصورت فوری با حق الوکاله اقساطی پرونده طلاق توافقی یا طلاق به درخواست زوج یا زوجه بدون نیاز به حضور شما در دادگاه خانواده  بصورت تضمینی به سرانجام میرساند کافیست با شماره 09128394483 تماس حاصل نموده و یک وقت ملاقات رایگان جهت مشاوره حقوقی رایگان با وکیل هماهنگ فرمائید .

نشانی دفتر وکالت ما: تهران – میدان فردوسی نرسیده به استاد نجات اللهی کوچه نیائی پلاک 7 ممیز یک دفتر وکالت

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگاه خانواده

09128394483

طلاق چیست؟

از بین رفتن آثار ازدواج یا نکاح را طلاق گویند.سند نکاحیه با طلاق یا فسخ نکاح از بین رفته و طلاقنامه صادر می شود.
نحوه چگونگی و مراحل ثبت و انجام طلاق را در ادامه توضیح خواهیم داد اما لازم است ابتدا شما را با پاره ای مسائل مرتبط با طلاق آشنا سازیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر و مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری و مشاور خانواده با شماره 09128394483تماس حاصل فرموده و از خدمات وکالت در امر طلاق بهره مند گردید.

انواع طلاق:

۱- طلاق رجعی: طلاقی را گویند که مرد در زمان عده ( سه ماه ده روز) می توانند به زندگی خود باز گردد و زن مؤظف به تمکین است چرا که رجوع جزء حقوق مرد بوده و ن از آن برخوردار نیست.
۲- طلاق بائن: طلاقی را گویند که در آن شوهر حق رجوع ندارد مگر اینکه مجدداً خطبه نکاح خوانده شود.
۳- طلاق خلع: طلاق خلع به طلاقی گفته می شود که زن به سبب گراهتی که از مرد دارد با بخشیدن تمام یا بخشی از مهریه یا وجه یا امتیازی مرد را راضی به طلاق کند.
۴- طلاق مبارات: به طلاقی گفته می شود که زن و شوهر نسبت به یکدیگر کراهت داشته باشند و با پرداخت مهریه جاری می گردد.

وکیل طلاق مشاوره حقوقی رایگان
وکیل طلاق مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان  
۰۹۱۲۶۱۶۱۱۲۱

راه های درخواست طلاق از جانب زن:
نحوه و چگونگی طرح دادخواست طلاق از جانب زن بسیار سخت و یک پروسه طولانی و طاقت فرسا می باشد و بهتر است در این راستا از مشاوره وکیل رسمی و پایه یک دادگستری بهره مند شوید.

طلاق از جانب زن ( زوجه) در موارد ذیل قابل طرح می باشد:
۱- امتناع زوج ( مرد) از پرداخت نفقه:
برابر ماده ۱۱۲۹ قانون مدنی در صورتی که زن دادخواست مطالبه نفقه به طرفیت مرد را به نتیجه رسانده باشد و توسط مرد اجرا نشده باشد،زن می تواند به دادگاه مراجعه و تقاضای طلاق نماید
۲- عسروحرج:
عسر و حرج شرایطی را می گویند که ادامه زندگی برای زن را دشوار ساخته است بطوریکه تحمل آن مشکل باشد مانند اعتیاد زوج،ترک زندگی خانوادگی توسط زوج، عدم رابطه زناشویی،محکومیت قطعی زوج به حبس ۵ سال یا بیشتر،ضرب و شتم یا سوء رفتار مستمر، بیماری صعب العلاج زوج و…
۳- غیبت طولانی زوج( طلاق غیابی):
چنانچه ۴ سال متوالی مرد (زوج) غایب بوده و خبری از وی در دست نباشد زن می تواند دادخواست طلاق غیابی تسلیم نموده و از حق طلاق برخوردار گردد.
۴- طلاق بر اساس شروط ضمن عقد که در آینده بدان خواهیم پرداخت.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان  
۰۹۱۲۶۱۶۱۱۲۱

درخواست طلاق از جانب مرد
مرد می تواند در هر زمانی به دادگاه خانواده مراجعه یا توسط وکیل دادگستری تقاضای طلاق نموده و از آنجا که برابر قوانین طلاق حق مرد است نیاز به دلیل خاصی ندارد و قرارداد ازدواج با پرداخت حقوق مالی زن منجر به طلاق می شود،مگر اینکه مرد معسر باشد.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگاه خانواده

09128394483

طلاق توافقی

طلاق توافقی به طلاقی می گویند که زن و شوهر با اعطاء وکالت به وکیل دادگستری یا شخصاً با مراجعه به محاکم انجام می شود،اصولاً در این نوع طلاق هر دو طرف متقاضی طلاق بوده و با یکدیگر توافق می نمایند.
این توافق به صدور گواهی عدم امکان سازش و طلاق توافقی از جانب دادگاه خانواده منحر گردیده که بعد از انجام تعهدات مالی در دفاتر رسمی طلاق ثبت می گردد.

طلاق بر اساس شروط ضمن عقد
در عقد نامه مواردی قید گردیده که بر اساس آن زن از طرف مرد وکیل است تا به صورت بلاعزل و با حق توکیل به وکیل رسمی دادگستری به دادگاه مراجعه و با انتخاب نوع طلاق خود را مطلقه نماید.
این موارد ۱۲ گانه را روط ضمن عقد گفته و طرفین می توانند علاوه بر آن موارد دیگری را نیز با توافق یکدیگر بر آن بیفزایند.

موارد ۱۲ گانه شروط ضمن عقد به شرح ذیل است:
ما موکداً توصیه می نمائیم: با توجه به تخصصی بودن طرح شکایت در مراجع قضائی و ضرورت حضور یک وکیل متخصص،ماهر و کار پشته در این مراحل انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده ضروری می باشد.
مشاوره با ما اعم از تلفنی یا حضوری رایگان است و همچنین شماره موبایل و تلگرام 09128394483 به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان جهت رفع مشکلات و راهنمائی می باشد.
در صورتی که تمایل به اعطاء وکالت رسمی به ما را داشته باشید با کمترین و ارزانترین حق الوکاله حتی به صورت اقساط خدمتگذار شما خواهیم بود.
ما وکیل ارزان و فوری شما بوده و به بهترین وجه پرونده های شما را به سرانجام مطلوب خواهیم رساند.

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگاه خانواده

09128394483

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل حق الوکاله اقساطی
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل حق الوکاله اقساطی

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل دادگاه خانواده

09128394483

جهت اطلاع از مطالب دادگاه خانواده لطفا اینجا را کلیک بفرمائید.

وکالت در طلاق وکیل دعاوی خانواده در طلاق توافقی طلاق بائن طلاق رجعی حق رجوع خلعی مبارات  مشاور حقوقی خانواده وکیل ارزان برای طلاق وکالت اقساطی هزینه وکیل ارزان وکالت ارزان پذیرش وکالت دعاوی خانوادگی طلاق یکطرفه مشاوره حقوقی رایگان
درخواست طلاق وکلای پایه یک خانواده وکیل حرفه ای مهریه قبول وکالت در طلاق پذیرش وکالت مهریه گواهی عدم امکان سازش طلاق بدلیل عسرو حرج زوجه وکیل خانوادگی دادگاه خانواده خدمات حق الوکاله اقساطی