تخلفات کنکور سراسری

وکیل تقلب در کنکور سراسری آزمون مجدد هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری سازمان سنجش آموزش کشور در دیوان عدالت اداری تقلب در کنکور سراسری
۱۵ آبان , ۱۳۹۷

سازمان سنجش و آموزش کشور تعدادی از داوطلبین را  به بهانه تقلب در کنکور سراسری با ابزار ارتباطی و یا  از حیث مشابهت پاسخنامه ها و یا مغایرت  نمرات تحصیلی جهت آزمون مجدد دعوت و پرونده آنان را جهت رسیدگی به هیات رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال نموده که لازم است وکیل متخصص در قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری سازمان سنجش ضمن تهیه دفاعیه تقلب کنکور  در دیوان عدالت اداری به حل آن بپردازد  .

تخلفات کنکور سراسری

متاسفانه تاکنون بسیاری از داوطلبین و دانشجویان که بدون وکیل درشعبات 41 و 45 دیوان عدالت اداری اعلام شکایت نموده که بدلیل ناشیانه بودن شکایات به سبب عدم حضور وکیل  متخصص تماما مردود اعلام گردیده اند .

مجازات تقلب در کنکور سراسری  در صورت اثبات :

1- ابطال نتایج ازمون مورد تقلب (آزمون اصلی )

2- یک تا 10 سال محرومیت از شرکت در هرگونه ازمونی حتی آزمونهای استخدامی و …

3- معرفی به دادسرا جهت سوء پیشینه – انگشت نگاری و محکومیت کیفری جزای نقدی و حبس

شایسته است دانشجویان و داوطلبین عزیز با واگذاری امور به اهل خبره و وکیل متخصص  قانون رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری سازمان سنجش اموزش کشور در دیوان عدالت اداری آینده خود را به بازی نگرفته و از این مشکل خود را برهانند .

کانون  وکلای دپارتمان تخصصی دیوان عدالت اداری ضمن همدردی با این دانشجویان و داوطلبین کنکور که متهم به تقلب در آزمون به سبب گزارش و یا مشابهت پاسخنامه با داو طلبی دیگر و یا مغایرت با نمرات سالیان قبل به آزمون مجدد توسط سازمان سنجش آموزش کشور دعوت گردیده اند آمادگی خود را جهت قبول وکالت و پذیرش پرونده شما در هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری سازمان سنجش آموزش کشورو نهایتا در دیوان عدالت اداری بصورت تضمینی و به شرط موفقیت میباشد .

 در صورت عدم موفقیت حق الوکاله شما استر داد خواهد گردید .

نشانی ما : تهران میدان فردوسی نرسیده به استاد نجات اللهی ک نیائی پلاک 7 ممیز یک دفتر وکالت و مشاوره حقوقی – وکیل دفاعیه تخلف در کنکور هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون سراسری و دیوان عدالت اداری

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل 

09128394483

وکیل دفاعیه تخلف در کنکور هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون سراسری و دیوان عدالت اداری

وکیل سازمان سنجش در دیوان عدالت اداری و هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به جرائم و تخلفات در ازمونهای سراسری سازمان سنجش 09126161121
وکیل سازمان سنجش در دیوان عدالت اداری و هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به جرائم و تخلفات در ازمونهای سراسری سازمان سنجش
09128394483

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

سئوالات متداول :

ایا ممکن است با اعتراض و دادن لایحه دفاعیه  به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری کلا ازمون مجدد ما لغو شود؟

خیر طبق ماده 11 قانون رسیدگی به جرائم و تخلفات در ازمونهای سراسری  شرکت در ازمون مجدد سازمان سنجش جهت اثبات صلاحیت علمی لازم است در غیر اینصورت هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری به مجازاتهای ذکر شده شما را محکوم خواهد نمود.

آیا لازم است در آزمون مجدد سازمان سنجش در مهر ماه شرکت کنیم ؟

 توصیه ما به شما شرکت در ازمون مجدد به قصد پیروزی است اما شرکت در آزمون مجدد تنها زمانی مثمر ثمر است که بتوانید حد نصاب اعلام شده توسط سازمان سنجش را بیاورید در صورت عدم آمادگی نه تنها بیفایده خواهد بود بلکه سازمان سنجش انرا دلیلی برای ابطال ازمون اصلی خواهد دانست و لازم به ذکر است که در آزمون آذرماه سال گذشته  که با کمال تاسف در شرایط بسیار بدی برگزار گردید بسیاری برگه سفید به منزله اعتراض به آزمون مجدد داده و سایرین نیز قادر به کسب حد نصاب نگردیند .

محل برگزاری آزمون مجدد سازمان سنجش آموزش کشور در چه مکانی است ؟

متاسفانه صرفا در تهران و هموطنان شهرستانی ناچارند جهت شرکت در آزمون مجدد سازمان سنجش آموزش کشور به تهران عزیمت نمایند .

پاره ای از داوطلبان حتی انتخاب رشته نیز نموده و رتبه شان نیز اعلام شده بود ایا نتیجه انتخاب رشته اعلام میشود؟

خیر تنها بعد از موفقیت در ازمون مجدد اعلام خواهد شد.

ایا میتوان تعداد واحدهای درسی ازمون مجدد را کم نمود ؟

در سال گذشته انجام شد اما امسال مخالفت شده است  با توجه به اینکه تقلب در کنکور در حجم گسترده ای انجام شده ممکن نیست .

آیا با توجه به مدت زمان کم تا آزمون مجدد ایا میتوان ازمون مجدد را تجدید دوره نمود و به زمان دیگری موکول نمود؟

خیر مگر در موارد خاص

بعد از ازمون مجدد  چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

در صورتیکه بتوانید حداقل 50 درصد از رتبه  ازمون اصلی خود را در ازمون مجدد بدست بیاورید پرونده شما مختومه گردیده و قادر به ادامه تحصیل خواهید بود در غیر اینصورت نتایج ازمون اصلی شما ابطال و بموت یک تا ده سال از شرکت در هرگونه ازمونی حتی ازمون های استخدامی محروم و علاوه بران انگشت نگاری و سوء پیشینه کیفری با تشکیل پرونده در دادسرای حوزه برگزاری امتحانات برای شما ایجاد خواهد شد .

آیا لازم است لایحه به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری بفرستیم ؟

فرستادن یا نفرستادن لایحه جهت هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری و حتی تجدید نظر آن در اعتراض به تقلب در کنکور سراسری و یا آزمون مجدد تاثیری در اوضاع نداشته و متاسفانه ظاهرا هیات عزم خود را جزم نموده که از سازمان سنچش جانبداری کند !

آیا لازم است وکیل متخصص دیوان عدالت اداری جهت ادامه کار داشته باشیم ؟

بله – حضور وکیل متخصص  و مسلط به قانون تخلفات در آزمونهای سراسری سازمان سنجش آموزش کشور در مرحله دیوان عدالت اداری و همچنین جهت تسریع در رای هیات بسیار موثر خواهد بود.

در صورت اثبات تخلف در کنکور سراسری چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

در صورتیکه به رای هیات تخلفات در آزمونهای سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور توسط وکیل دیوان عدالت اداری اعتراض ننموده و یا اینکه در اعتراض به نتایج کنکور و آزمون مجدد در دیوان عدالت اداری شکست بخورید یک تا ده سال از شرکت در کلیه آزمونها محروم خواهید شد و همچنین در صورتیکه شاغل به تحصیل بوده باشید نتایج آزمون ابطال و از ادامه تحصیل در دانشگاه محروم خواهید گشت .

من دانشجوی در حال تحصیل هستم بتازگی نامه آزمون مجدد بدستم رسیده آیا دانشگاه محل تحصیلم نیز مطلع گردیده ؟

فعلا خیر !

چه زمانی دانشگاه از تقلب در کنکور اطلاع خواهد یافت ؟

بهد صدور رای هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمونهای سراسری مراتب به اطلاع دانشگاه محل تحصیل شما خواهد رسید تا از ادامه تحصیلتان ممانعت بعمل آورند.

بعد از اطلاع یافتن دانشگاه چه باید بکنیم ؟

لازم است وکیل شما از دیوان عدالت اداری دستور موقت جهت ادامه تحصیل شما اخذ نمایند . در انصورت تا تعیین تکلیف نهائی پرونده شما در دیوان عدالت اداری قادر به ادامه تحصیل خواهید بود .

مدت زمان تعیین تکلیف پرونده ما در دیوان عدالت اداری چند ماه خواهد بود؟

پروسه شکایت توسط وکیل دیوان عدالت اداری 7 الی 11 ماه  میباشد.

حق الوکاله  و هزینه وکیل دیوان عدالت اداری  جهت ادعای تقلب سازمان سنجش آموزش کشور چقدر میباشد؟

12 میلیون تومان قسط اول حق الوکاله بوده و مابقی هزینه وکیل36 میلیون تومان است که اقساط میگردد .

آیا امیدی به موفقیت داوطلبین کنکور سراسری و دانشجویان ازمون مجدد در دیوان عدالت اداری وجود دارد ؟

دپارتمان تخصصی وکلای دیوان عدالت اداری بصورت تضمینی و به شرط موفقیت وکالت شما را پذیرا گردیده و درقراردادی که یک نسخه به شما داده خواهد گردید قید میگردد که این قرارداد بصورت تضمینی بوده و در صورت عدم موفقیت حق الوکاله استرداد خواهد گردید .

وکیل متخصص کنکور در دیوان عدالت اداری 09128394483
وکیل متخصص کنکور در دیوان عدالت اداری
09128394483

حق الوکاله و هزینه وکیل دیوان عدالت اداری جهت شکایت علیه تخلفات در آزمونهای سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور چقدر است ؟

12میلیون تومان در هنگام عقد قرارداد

12 میلیون تومان هنگام ثبت پرونده

و12 میلیون تومان در وقت نظارت و دادرسی

ضمنا قرارداد بصورت تضمینی و به شرط موفقیت میباشد و در صورت عدم موفقیت در اعتراض به آزمون مجدد و رای تخلفات در کنکور سراسری  حق الوکاله استرداد میگردد ..

آیا ممکن است  تخلف شخص پس از ورود به دانشگاه اثبات شود ؟

بله ، در این صورت نتیجه آزمون شخص باطل میشود و از ادامه تحصیل در دانشگاه محروم خواهد شد ، البته  کمیسیون ماده 90 درباره برگزاری آ زمون مجدد از داوطلبانی که دردانشگاهها ثبت نام قطعی شده اند و دانشجو محسوب  می شوند مخالفت کرده است زیرا این دانشجوها در حال تحصیل بوده  از فضای علمی و رقابتی کنکور فاصله گرفته اند  اما موضعگیری کمیسیون محترم اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نمایندگان با قانونی که در همین مجلس به تصویب رسیده همخوانی ندارد

آیا موضعگیری کمیسیون اصل 90 مجلس خصوصا آقای خضریان و سایر نمایندگان مجلس در خصوص آزمون مجدد و برخورد با سازمان سنجش راه به جائی خواهد برد ؟؟

متاسفانه خیر! چراکه اصل قانون مشکل دارد و متاسفانه ان قانون توسط همین نمایندگان تصویب گردیده  بنابراین بنظر میرسد این نوع موضعگیری ها صرفا تبلیغاتی بوده و تاثیری در سرنوشت داوطلبین و دانشجویان نخواهد گذاشت 

 به نمایندگان محترم مجلس پیشنهاد میگردد به جای سو صدای تبلیغاتی و عوامانه لازم است مجلس حداقل اصلاحیه ای بر قانون رسیدگی به تخلفات در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور تصویب نموده تا تساهل خود را در تصویب این قانون در سال 1384 جبران نمایند .

به گزارش روابط‌عمومی خانه ملت، عبدالرسول پورعباس در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به موضوع بررسی نحوه اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری اختصاص داشت، گفت: در این نشست مشترک با اعضای کمیسیون آموزش، برنامه‌های جدید سازمان سنجش تشریح و تبیین شد.

او می گوید: موضوع بررسی نحوه اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری با توجه به دغدغه‌های اعضای کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت و سازمان سنجش در این زمینه که به تخلفات گزارش شده برخی از داوطلبان در آزمون‌ سراسری سال‌های گذشته مربوط می شد، تدابیر لازم را اتخاذ کرده و تا ۲ الی ۳ هفته آینده نتایج آن مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه در زمینه گزارش تخلفات مربوط به تقلب برخی داوطلبان در آزمون سراسری با توجه به مستند نبودن دلایل گزارش شده، عمده داوطلبان تبرئه خواهند شد، افزود: اما در برخی موارد که گزارش‌های مستند وجود دارد، کمیته رسیدگی به تخلفات احکام لازم را صادر خواهد کرد.

وی گفت: این پرونده‌ها عمدتاً در کنکور سراسری رشته پزشکی بوده ولی گزارش ها در همه رشته‌ها وجود داشته است.

او ادامه داد: منشأ اصلی شک و شبهات به وجود آمده گزارشات مردمی و منطبق نبودن نتایج با سوابق داوطلب است ولی در برخی موارد استفاده از موبایل، هندزفری و امکانات الکترونیک گزارش شده که در این موارد به تخلفات رسیدگی شده است.

رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: احکام صادره به اطلاع فرد متخلف و دانشگاه می‌رسد و با توجه به اینکه آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات کنکور، نشر عمومی آن را اقدام غیرقانونی تلقی کرده نمی‌توان احکام را به اطلاع عموم رساند. با توجه به اینکه تعداد پرونده‌ها زیاد است روزی ۱۰۰ پرونده در حال بررسی است و احکام به مرور صادر می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ظرف ۲۰ روز آینده پرونده‌ها به اتمام برسد.

او اضافه کرد: البته به شکل عام اعلام خواهیم کرد که چه تعداد از داوطلبان تبرئه کامل می‌شوند و پیش‌بینی ما این است که اکثریت پرونده‌ها نیز منجر به همین نتیجه شود.

پورعباس در پاسخ به این سوال که آیا رسیدگی‌ها در سازمان سنجش صورت خواهد گرفت یا مراجع نظارتی دیگر نیز به این موضوع ورود می‌کنند، گفت: مجلس رهنمودهای لازم در این زمینه را به سازمان سنجش داده و یک کمیته تخصصی ذیل هیأت بدوی سازمان سنجش تشکیل شده و به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.

این در حالیست که مشکل اصلی داوطلبین و دانشجویان ازمون مجدد نبوده بلکه ارای هیاتهای بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری سازمان سنجش اموزش کشور میباشد.

دفاعیه تقلب کنکور وکیل تخلفات کنکور  دفاعیه تقلب کنکور  وکیل تخلفات کنکور دفاعیه تقلب کنکور وکیل تخلفات کنکور

با کمال افتخار و مسرت برای اولین بار در ایران مشاوره رایگان حقوقی ( تلفنی و حضوری ) توسط وکلای پایه یک دادگستری با هدف دسترسی اسان به خدمات حقوقی در سایت www.vakil724.com
 در خدمت هموطنان گرامی میباشد .
پاسخگوئی فوری ، تخصصی و رایگان ؛ حق الوکاله ارزان و تقسیطی بارزترین خصیصه ما با هدف دسترسی کلیه اقشار به خدمات حقوقی میباشد ‌.
با ما از طریق تلگرام تماس حاصل فرموده و با ارسال تصویر اسناد و مدارک خود ما را در ارائه راهکار حقوقی دقیق یاری فر مائید ……..

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل تخلفات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری سازمان سنجش و دیوان عدالت اداری 09128394483
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل تخلفات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری سازمان سنجش و دیوان عدالت اداری
09128394483

وکیل دفاعیه تخلف در کنکور هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون سراسری و دیوان عدالت اداری

آدرس
تهران – میدان فردوسی نرسیده به استاد نجات اللهی کوچه نیائی پ ۷ ممیز یک دفتر وکالت
ساختمان بنیاد
تلفن
02188915449
فکس
02155398905
شماره تماس
09128394483
ایمیل
vakil09126161121@gmail.com

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل هیات بدوی تخلفات در سازمان سنجش و هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل هیات بدوی تخلفات در سازمان سنجش و هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمونهای سراسری

موضوع : تقلب در آزمونهای سراسری

منظور از آزمون های سراسری آزمون هایی است که جنبه همگانی و ملی دارند و توسط وزارت آموزش و پرورش ، آموزش پزشکی ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

مصادیق جرائم و تخلفات در آزمون های سراسری  و مجازات هریک  از آنها به این شرح است :

داوطلب آزمون با افراد خارج از حوزه امتحانی یا با کسانی که به نحوی در طراحی و اجرای آزمون مسئول هستند برای تخلف و تقلب در آزمون تبانی کند شخص با هویت جعلی اقدام به ثبت نام در آزمون کند ،  شخصی در آزمون به جای

داوطلب اصلی شرکت کند(از شرکت  در یک تا چند دوره آزمون سراسری محروم می شود به علاوه مرتکب و داوطلب  هردو علاوه بر مجازات انتظامی به مجارات نقدی از دویست هزار تا یک میلیون ریال محکوم می شوند) چنانچه داوطلب اصلی بی اطلاع باشد از اینکه شخص دیگری بجای آن آزمون داده است مجازات نمی شود

خرید و فروش سوالات آزمون  قبل یا حین برگزاری آزمون  (جزای نقدی از ده میلیون ریال تا یک میلیارد تومان یا حبس از یک تا پنج سال )

افشای سوالات آزمون (جزای نقدی از ده میلیون ریال تا یک میلیارد تومان یا حبس از یک تا پنج سال )

داشتن و دسترسی غیر مجاز به اطلاعات مربوط به سایر داوطلبان (جزای نقدی از ده میلیون ریال تا یک میلیارد تومان یا حبس از یک تا پنج سال )

استفاده از وسایل غیر مجاز از قبیل دستگاههای حافظه دارو وسایل ارتباطی الکترونیکی باشد ( محرومیت از گزینش در آزمون همان سال ، ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال)

کمک به متقاضی خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ داوطلب به سوالات (جزای نقلدی از ده میلیون ریال تا یک میلیارد ریال   یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازا محکوم میکند)

هرگونه تغییر غیر مجازسئوالات ،اوراق و پاسخنامه های متقاضیان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون جزای نقلدی از ده میلیون ریال تا یک میلیارد ریال   یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات محکوم میکن

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل متخصص تقلب در کنکور سراسری سازمان سنجش و دفاعیه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری سازمان سنجش 09128394483
مشاوره حقوقی رایگان با وکیل متخصص تقلب در کنکور سراسری سازمان سنجش و دفاعیه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری سازمان سنجش
09128394483

وکیل دفاعیه تخلف در کنکور هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون سراسری و دیوان عدالت اداری

ازمون مجدد

خیلی از داوطلبان کنکور به عنوان متقلب  ( کسانی که گزارش تقلب آنها داده شده است ) و کسانی که مشکوک به تقلب هستند ( تفاوت فاحش  رتبه شخص با سوابق و معدل و آزمون های قبلی وی ) شناخته شده اند و هیات بدوی با توجه به گزارشهای واصله الزام و عدم الزام داوطلب را به شرکت در آزمون را معین میکند .

شرط ادامه تحصیل آنها دادن آزمون مجدد در یک یا چنددرس است.  و اگر درصد دروسشان مورد تایید هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات قرار بگیرد و هیئت بدوی صلاحیت علمی شخص را پس از انجام آزمون مجدد احراز نماید ، شخص می

توانند به ادامه تحصیل در رشته مورد نظر خود بپردازند .

موسسات کنکور و آموزشگاهایی که تاسیس شده اند برای افزایش آمادگی  داوطلبان کنکور  اگر به آنها برای تقلب و تخلف در کنکور کمک کنند  چه مجازاتی در انتظارآنهاست ؟

مجوز تاسیس این موسسها لغو می شود و مدیر این موسسها از تاسیس این مراکز محروم شده و چنانچه این مراکز دارای مجوز نباشند علاوه بر مجازات عمومی ،  اشخاص به صورت خصوصی میتوانند از آنها شکایت کنند.

روند تصمیم گیری نسبت به تخلف در آزمون سراسری

هیئت بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات تشکیل می شوند جهت رسیدگی به تخلفاتی که در کنکور صورت میگیرد است .آرای صادره از هیئت بدوی درمهلت 20 روز قابل تجدید نظر در هیات تجدید نظراست ،  پس از آنکه پرونده به هیئت

تجدیدنظر می رسد 3 ماه فرصت است که نسبت به  رای در دیوان عدالت اداری تجدید نظر خواهی شود.

هیئت رسیدگی به تخلفات آزمون سراسری یک مرجع اداری است وبه  دلیل اینکه دیوان عدالت اداری عالی ترین مرجع اداری است امکان رسیدگی به ارای تصویب شده در این هیئت در دیوان عدالت اداری وجود دارد .

چنانچه شخص پس از صدور رای  هیئت تجدیدنظر آن را بپذیرد پرونده وی به دادگستری رفته و مجازات شخص مشخص می شود .

نمونه قرارداد با وکیل متخصص سازمان سنجش جهت اعتراض در هیات بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در ازمون های سراسری سازمان سنجش و دیوان عدالت اداری 

 

 متمم وکالتنامه و قرارداد

در تکمیل وکالتنامه    سر کار خانم / جناب اقای ………………………………. این متمم توسط اداره حقوقی بنیاد  به نیابت از گروه وکلای متخصص بر اساس رای شماره ۲۰۵ مورخ ۲۹/۹/۱۳۹۶هیات تخصصی دیوان  و پرونده شماره ع – ه ۹۶/۲۱۳و بربنیاد ماده ۶۲ قانون برنامه پنجم توسعه و مجوز صادره به شناسه ملی۱۴۰۰۸۷۸۹۰۳۰اضافه  و تعهد میگردد که جزء لاینفک وکالتنامه و قرارداد اصلی و محرمانه بوده و بر اساس ماده 10 قانون مدنی قابل استناد و اجرا میباشد:

 برابر توافق بعمل آمده حق الوکاله به شرح ذیل پرداخت میگردد که مقرر گردید که برابر توافق به شرح ذیل پرداخت شود:

قسط اول : هنگام عقد قرارداد و امضای وکالتنامه 15میلیون تومان   

قسط دوم : بعد از ثبت در پرونده و تعیین وقت 15میلیون تومان

قسط سوم: ده روز قبل از وقت نظارت یا موعد دادرسی  10 میلیون تومان

(با تضمین دفاع وحذف محرومیت 10 ساله ( صرفا یکسال باشد )  و  سوء پیشینه کیفری و انگشت نگاری و پرونده کیفری و مجازات صرفا جزای نقدی یا تعلیقی باشد )

شروط ذیل برقرار است: ۱–  این قرارداد در کنار وکالتنامه رسمی کانون وکلا تنظیم و بصورت تضمین استرداد وجه و به شرط موفقیت میباشد و در صورت عدم موفقیت در پرونده کل حق الوکاله پرداختی با کسر۵ میلیون تومان بابت مالیات و هزینه ها مابقی حق -+الوکاله پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز به موکل عودت خواهد گردید.

2- موکل موظف است اصل کل اسناد خواسته شده را در اختیار وکیل قرار دهد .

3- در صورت عدم پرداخت حق الوکاله حداکثر 10 روز بعد از زمان تعیین شده وکیل میتواند بدون هیچگونه تشریفات قانونی  استعفای  خود را اعلام نماید   و علاوه بر آن مابقی حق الوکاله خود را نیزبعنوان خسارت توسط موسسه حقوقی مطالبه کند و مسئول نتیجه نبوده و موکل نیز حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط مینماید .

4- انصراف موکل در هر مرحله از دادرسی به هر دلیلی حتی توافق با طرف مقابل ویا هر حالت دیگری منوط به پرداخت کل حق الوکاله خواهد بود .

5- هزینه ایاب و ذهاب ،هزینه دادرسی ، مالیات ، ابطال تمبر ، حق کانون ، دارائی و……. توسط موکل پرداخت خواهد گردید در صورت عدم پرداخت در مواعید مقرر و انقضای وقت مسئولیتی متوجه وکیل نخواهد بود.

6 – وکیل موظف است بصورت مستمر گزارش پرونده را از طریق پست سفارشی یا ایمیل ( حداقل بصورت سه ماهه) به موکل اعلام در غیر اینصورت با اظهارنامه ۱۰ روزه موکل و انقضای مدت  آن قرارداد فسخ و وکیل موظف است کل حق الوکاله دریافتی را استرداد نماید .

7-نظر به اینکه کار بر روی پرونده گروهی است بنابر این قرارداد به نیابت از گروه وکلای متخصص امضاء گردیده  ووکیل متخصص بنا به صلاحدید و شرایط میتواند توکیل به غیر نموده و مع الواسطه توسط وکیل یا همکار دیگری عمل نماید – اما پاسخگوی نهایی امضاء کننده این قرارداد  خواهد بود و ملاک وکالتنامه الکترونیکی مورد تائید قوه قضائیه میباشد .

۸- موضوع این قرارداد اعلام وکالت درهیات و نهایتا در صورت لزوم در  دیوان عدالت اداری  بوده  و شامل تجدید نظر و اجرای حکم نمیباشد و همچنین دستور موقت مستلزم قرارداد جداگانه میباشد .

9- تعدد وکیل ازمصادیق تعهد به فعل بوده و گروه وکلاء مکلفند دانش و تخصص خود را برابر قوانین و مقررات حاکمه در جهت احقاق حق موکل بکار گرفته و از حقوق قانونی موکل دفاع نمایند.

10- تعیین اوقات دادرسی و صدور حکم با محکمه صالحه میباشد لذا وکیل نقشی در ان ندارد .

11-  در صورت عدم پیگیری وکیل تعیین شده و یا از دست رفتن مواعید قانونی جهت دفاع از حق موکل علاوه بر استرداد وجه حق الوکاله وکیل موظف به پرداخت خسارت میباشد مرجع تشخیص بند۸ این قرارداد دادگاه انتظامی و یا داور مرضی الطرفین برابر قانون داوری میباشد.      

   توضیحات:

این قرارداد پس از امضای وکالتنامه رسمی کانون وکلا وپرداخت به شماره کارت۶۷۸۸ ۱۰۰۱ ۱۴۷۰ ۶۳۶۲

یا شماره شبای IR650620000000201526140000

بنام اداره حقوقی بنیاد توسعه پایدار معتبر و لازم الاجرا میگردد.

                                   اداره حقوقی                                                                                                                                                                   امضاء موکل

 

اطلاعات تماس

آدرس دفتر

تهران – میدان فردوسی نرسیده به استاد نجات اللهی کوچه نیائی پ ۷ ممیز یک دفتر وکالت
ساختمان بنیاد

تلفن همراه

09128394483

تلفن ثابت

02188915449

    درخواست وقت ملاقات

    وکیل دفاعیه تخلف در کنکور هیات بدوی رسیدگی به تخلفات در ازمون سراسری و دیوان عدالت اداری